عرضه کینکت برای ویندوز 1.5 در ماه May
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

 عرضه کینکت برای ویندوز 1.5 در ماه May

دیروز شرکت مایکروسافت جزئیات جالبی از پروژه کینکت برای ویندوز خود را منتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در وبلاگ رسمی آن، کینکت برای ویندوز در ۱۹ کشور و در ماههای آینده عرضه خواهد شد. این کشورها شامل هنگ کنگ، کره جنوبی، تایوان، اتریش، بلژیک، برزیل، دانمارک، فنلاند، هند، هلند، نروژ، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، سوئد، سوئیس و امارات متحده عربی هستند.

همچنین برای افزایش دسترسی به دستگاه، مایکروسافت نسخه ۱.۵ نرم افزار کینکت برای مایکروسافت را منتشر می کند. یکی دیگر از ویژگی های آن قابلیت ردیابی اسکلتی “seated” یا “۱۰-join” است که به کینکت اجازه ردیابی سر، گردن و بازوهای یک کاربر نشسته یا ایستاده در دو حالت پیش فرض و حالت نزدیک را می دهد.

زبان های جدید فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و ژاپنی نیز به قابلیت تشخیص گفتاری آن اضافه شده است. جزئیات بیشتر در مورد کینکت برای ویندوز ۱.۵ در آینده منتشر خواهد، اما می توان انتظار داشت که در اواخر ماه May عرضه شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:52
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.